Skip to content
VuFind
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
Čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
Galego
Tiếng Việt
Hrvatski
हिंदी
Հայերէն
Українська
Sámegiella
Монгол
Language
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced
Kualiti perkhidmatan di pusat...
Cite this
Text this
Email this
Print
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Permanent link
Kualiti perkhidmatan di pusat pengajian tinggi swasta : satu kajian terhadap Universiti Terbuka Malaysia Johor Bahru /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
Bibliographic Details
Main Authors:
506354 Siti Fatimah Noor Hasanuddin
,
Ahmad Jusoh, supervisor
,
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:
may
Published:
2010
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Similar Items
Hubungan antara tekanan kerja & kualiti pengajaran di Institusi Pengajian Tinggi Swasta di Malaysia : satu kajian di sebuah IPTS di Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur /
by: 489494 Mohammad Nizam Md. Daud, et al.
Published: (2010)
Tahap penerimaan perdagangan elektronik di kalangan pelajar institusi pengajian tinggi awam dan swasta [electronic resource] /
by: Lim, Sing Muan, author, et al.
Published: (2008)
Tahap penerimaan perdagangan elektronik di kalangan pelajar institusi pengajian tinggi awam dan swasta /
by: 301209 Lim, Sing Muan, et al.
Published: (2008)
Kualiti perkhidmatan kemudahan-kemudahan (fisikal) di institusi pengajian tinggi /
by: Ahmad Fauzi Abdul Wahab, et al.
Published: (2006)
Pengaruh kualiti pengajaran dan pembelajaran, persekitaran sosial dan perkhidmatan terhadap kepuasan pelajar institusi pengajian tinggi swasta di Sabah
by: Mazni Muhammad
Published: (2022)