Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /

Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010

Bibliographic Details
Main Authors: Wong, Hie Na, 1986-, Maizan Baba, supervisor, Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
Format:
Language:may
Published: 2010
Subjects:
_version_ 1826447883660951552
author Wong, Hie Na, 1986-
Maizan Baba, supervisor
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
author_facet Wong, Hie Na, 1986-
Maizan Baba, supervisor
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
author_sort Wong, Hie Na, 1986-
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
first_indexed 2024-03-05T11:17:53Z
format
id KOHA-OAI-TEST:456017
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:17:53Z
publishDate 2010
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4560172020-12-19T17:16:38ZFaktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru / Wong, Hie Na, 1986- Maizan Baba, supervisor Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah 2010mayThesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010FABULConsumer complaints Customer relations
spellingShingle Consumer complaints
Customer relations
Wong, Hie Na, 1986-
Maizan Baba, supervisor
Fakulti Geoinformasi dan Harta Tanah
Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /
title Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /
title_full Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /
title_fullStr Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /
title_full_unstemmed Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /
title_short Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru /
title_sort faktor faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di hotel johor bahru
topic Consumer complaints
Customer relations
work_keys_str_mv AT wonghiena1986 faktorfaktoryangmenghalangkepadakeberkesananpengurusanaduandihoteljohorbahru
AT maizanbabasupervisor faktorfaktoryangmenghalangkepadakeberkesananpengurusanaduandihoteljohorbahru
AT fakultigeoinformasidanhartatanah faktorfaktoryangmenghalangkepadakeberkesananpengurusanaduandihoteljohorbahru