Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /

Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010

Bibliographic Details
Main Author: Wong, Hie Na, 1986-
Format:
Language:may
Published: 2010
Subjects:
_version_ 1826447884061507584
author Wong, Hie Na, 1986-
author_facet Wong, Hie Na, 1986-
author_sort Wong, Hie Na, 1986-
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010
first_indexed 2024-03-05T11:17:54Z
format
id KOHA-OAI-TEST:456019
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T11:17:54Z
publishDate 2010
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4560192020-12-19T17:16:38ZFaktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] / Wong, Hie Na, 1986- 2010mayThesis (Sarjana Sains (Pengurusan Aset dan Fasiliti)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2010PSZJBLConsumer complaints Customer relations
spellingShingle Consumer complaints
Customer relations
Wong, Hie Na, 1986-
Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /
title Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /
title_full Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /
title_fullStr Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /
title_full_unstemmed Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /
title_short Faktor-faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di Hotel Johor Bahru [electronic resource] /
title_sort faktor faktor yang menghalang kepada keberkesanan pengurusan aduan di hotel johor bahru electronic resource
topic Consumer complaints
Customer relations
work_keys_str_mv AT wonghiena1986 faktorfaktoryangmenghalangkepadakeberkesananpengurusanaduandihoteljohorbahruelectronicresource