Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /

Bibliographic Details
Main Author: 559709 Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
Format:
Language:may
Published: 2013
Subjects:
_version_ 1826456426890919936
author 559709 Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
author_facet 559709 Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
author_sort 559709 Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
collection OCEAN
description
first_indexed 2024-03-05T13:22:12Z
format
id KOHA-OAI-TEST:497401
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T13:22:12Z
publishDate 2013
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:4974012020-12-19T17:18:23ZKesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] / 559709 Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman 2013mayIncludes bibliographical referencesPSZJBLISO 9001 StandardQuality control
spellingShingle ISO 9001 Standard
Quality control
559709 Nur Mazreen Mohd. Noor Azizaman
Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /
title Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /
title_full Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /
title_fullStr Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /
title_full_unstemmed Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /
title_short Kesan amalan prinsip pengurusan kualiti ISO 9001: 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi [electronic resource] /
title_sort kesan amalan prinsip pengurusan kualiti iso 9001 2008 dan kepuasan pelanggan keatas gelagat komunikasi dalam pendidikan tinggi electronic resource
topic ISO 9001 Standard
Quality control
work_keys_str_mv AT 559709nurmazreenmohdnoorazizaman kesanamalanprinsippengurusankualitiiso90012008dankepuasanpelanggankeatasgelagatkomunikasidalampendidikantinggielectronicresource