Pendekatan pengajaran asas matematik di sekolah kebangsaan dan di sekolah rendah jenis kebangsaan cina /
Kajian ini bertujuan untuk meninjau sejauh manakah wujudnya perbezaan pendekatan pengajaran asas matematik di antara sekolah kebangsaan dengan sekolah rendah jenis kebangsaan Cina. Tinjauan dilakukan kerana terdapatnya perbezaanyang sangat ketara di dalam peratus pencapaian matematik di dalam Ujian...
Main Author: | 434270 Rosni Othman |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1993
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kaedah pengajaran Matematik di sekolah Kebangsaan dan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina /
by: Teh Faradilla Abdul Rahman, 1987-, et al.
Published: (2010) -
Pengajaran dan pembelajaran muzik dalam konteks silang budaya di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina kurang murid
by: Woo, Xuemi
Published: (2018) -
Keberkesanan kaedah pengajaran matapelajaran matematik di sekolah rendah jenis kebangsaan Cina di negeri Melaka : satu tinjauan /
by: 290417 Huan, Hing Hwa
Published: (1993) -
Kaedah pengajaran matematik sekolah jenis kebangsaan cina : kajian di beberapa buah sekolah di Negeri Kelantan /
by: 230369 Ng, Sew Hong
Published: (1999) -
Penyeliaan pengajaran di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina zon Tiram, Johor /
by: 181535 Lim, Seng Thay, et al.
Published: (2008)