Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
Perkembangan sistem perbankan Islam di Malaysia adalah berdasarkan kepada kesedaran dan permintaan masyarakat kepada suatu sistem yang bebas daripada unsur gharar dan riba. Justeru, objektif utama kajian ini adalah untuk mengkaji hubungan antara kualiti produk dan kualiti perkhidmatan dengan kepuasa...
Main Authors: | Mohd Fauzwadi Mat Ali, Abu Bakar Hamed, Muhammad Nasri Md Hussain |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
UUM Press
2013-06-01
|
Series: | International Journal of Management Studies |
Subjects: | |
Online Access: | https://e-journal.uum.edu.my/index.php/ijms/article/view/10385 |
Similar Items
-
Analisis Faktor Peringkat Kedua Terhadap Prinsip-Prinsip Pengurusan Kualiti
by: Lim Kong Teong, et al.
Published: (2008-06-01) -
PERSEPSI PEREKA BENTUK (GURU) TERHADAP KUALITI GARIS PANDUAN PEMBANGUNAN MEDIA PENGAJARAN BERKONSEPKAN PENCERITAAN DIGITAL UNTUK TABLET SKRIN SENTUH
by: Hashiroh Hussain, et al.
Published: (2017-12-01) -
Amalan Perekrutan oleh Firma di Malaysia: Satu Kajian Empirikal
by: Tang Swee Mei, et al.
Published: (2004-02-01) -
Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
by: Mohd Fauzwadi Mat Ali, et al.
Published: (2013-05-01) -
Sistem Pengurusan Kualiti Menurut Perspektif Islam MS 1900 di Institusi Pengajian Tinggi Malaysia: Suatu Cabaran Masa Kini
by: Hasan Al-Banna, M., et al.
Published: (2014-12-01)