Hubungan Antara Kualiti Produk, Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
Perkembangan sistem perbankan Islam di Malaysia adalah berdasarkan kepada kesedaran dan permintaan masyarakat kepada suatu sistem yang bebas daripada unsur gharar dan riba. Justeru, objektif utama kajian ini adalah untuk mengkaji hubungan antara kualiti produk dan kualiti perkhidmatan dengan kepuasa...
Main Authors: | Mohd Fauzwadi Mat Ali, Abu Bakar Hamed, Muhammad Nasri Md Hussain |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
UUM Press
2013-06-01
|
Series: | International Journal of Management Studies |
Subjects: | |
Online Access: | https://e-journal.uum.edu.my/index.php/ijms/article/view/10385 |
Similar Items
-
Analisis Faktor Peringkat Kedua Terhadap Prinsip-Prinsip Pengurusan Kualiti
by: Lim Kong Teong, et al.
Published: (2008-06-01) -
Amalan Perekrutan oleh Firma di Malaysia: Satu Kajian Empirikal
by: Tang Swee Mei, et al.
Published: (2004-02-01) -
PENGARUH BRAND IMAGE, KUALITAS PRODUK, DAN HARGA TERHADAP KEPUASAN PELANGGAN SERTA DAMPAKNYA PADA PEMBELIAN ULANG
by: Tri Erniati, et al.
Published: (2024-01-01) -
Pengukuran Prestasi Pensyarah Berasaskan Metrik : Satu Kajian Kes
by: Mazlan Mohd Sappri
Published: (2008-06-01) -
Konsep Mutu dan Kepuasan Pelanggan dalam Pendidikan Islam
by: Samsirin .
Published: (2016-01-01)