Penggunaan assistive technology dalam intervensi literasi awal kanak-kanak sindrom down
Kanak-kanak sindrom Down merupakan golongan kanak-kanak berkeperluan khas ketidakupayaan intelektual yang biasanya mengalami defisit seperti tidak konsisten dalam orientasi motivasi dan tahap toleransi kegagalan yang rendah berbanding kanak-kanak tipikal. Tambahan pula, masih wujudnya jurang perbeza...
Main Authors: | Ni, N.P., Cheong, L.S. |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.um.edu.my/13157/1/PENGGUNAAN_ASSISTIVETECHNOLOGYDALAM_INTERVENSI_LITERASI.pdf |
Similar Items
-
Interkorelasi konstruk bagi kemahiran literasi awal kanak-kanak
by: Juppri Bacotang, et al.
Published: (2022) -
Belajar sambil bermain di dalam kelas pada peringkat pendidikan awal kanak-kanak
by: Janius, Naldo, et al.
Published: (2023) -
Penggunaan buku nombor dalam pengajaran awal Matematik kanak-kanak prasekolah
by: Connie Shin @ Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Penggunaan skala prestasi kanak-kanak Mccharty (MSCA) sebagai alat pengukur tahap cerdik pandai kanak-kanak di Malaysia
by: Shamsul Bahari Shamsudin, et al.
Published: (1997) -
KENALI GEJALA AWAL LEUKEMIA AKUT DALAM
KALANGAN KANAK-KANAK
by: MPRC, Pusat Media & Perhubungan Awam
Published: (2015)