Hubungan Karenah Pelajar Dan Beban Tugas Dengan Tahap Stres Guru Di Sekolah Menengah
Kajian ini dijalankan untuk mengenal pasti hubungan kerenah pelajar dan beban tugas dengan tahap stres guru di sekolah di menengah kebangsaan. Kajian ini menggunakan kaedah kuantitatif dalam menentukan perhubungan antara kesemua pemboleh ubah tidak bersandar (kerenah pelajar dan beban tugas) dengan...
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/21782/1/Hubungan%20Karenah%20Pelajar%20Dan%20Beban%20Tugas%20Dengan%20Tahap%20Stres%20Guru%20Di%20Sekolah%20Menengah.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/21782/7/Hubungan%20Karenah%20Pelajar%20Dan%20Beban%20Tugas%20Dengan%20Tahap%20Stres%20Guru%20Di%20Sekolah%20Menengah.pdf |
Internet
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/21782/1/Hubungan%20Karenah%20Pelajar%20Dan%20Beban%20Tugas%20Dengan%20Tahap%20Stres%20Guru%20Di%20Sekolah%20Menengah.pdfhttps://eprints.ums.edu.my/id/eprint/21782/7/Hubungan%20Karenah%20Pelajar%20Dan%20Beban%20Tugas%20Dengan%20Tahap%20Stres%20Guru%20Di%20Sekolah%20Menengah.pdf