Penggunaan peta pemikiran m-cycle dalam pengajaran bahasa melayu bagi murid pekak: satu kajian tindakan di sekolah pendidikan khas

Kajian tindakan ini bertujuan untuk menyelesaikan masalah-masalah dalam penguasaan kosa kata bahasa Melayu yang dihadapi oleh murid pekak di sebuah Sekolah Pendidikan Khas di Sabah, Malaysia. Peta Pemikiran M-Cycle iaitu adaptasi daripada Peta Pemikiran [1] telah digunakan sebagai bahan intervensi d...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Julianah Ahmad, Rosy Talin
Format: Proceedings
Language:English
English
Published: Pusat Penataran Ilmu Bahasa, Universiti Malaysia Sabah 2020
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27488/1/Penggunaan%20peta%20pemikiran%20m-cycle%20dalam%20pengajaran%20bahasa%20melayu%20bagi%20murid%20pekak.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27488/2/Penggunaan%20peta%20pemikiran%20m-cycle%20dalam%20pengajaran%20bahasa%20melayu%20bagi%20murid%20pekak1.pdf