Penggunaan peta pemikiran m-cycle dalam pengajaran bahasa melayu bagi murid pekak: satu kajian tindakan di sekolah pendidikan khas
Kajian tindakan ini bertujuan untuk menyelesaikan masalah-masalah dalam penguasaan kosa kata bahasa Melayu yang dihadapi oleh murid pekak di sebuah Sekolah Pendidikan Khas di Sabah, Malaysia. Peta Pemikiran M-Cycle iaitu adaptasi daripada Peta Pemikiran [1] telah digunakan sebagai bahan intervensi d...
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Proceedings |
Language: | English English |
Published: |
Pusat Penataran Ilmu Bahasa, Universiti Malaysia Sabah
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27488/1/Penggunaan%20peta%20pemikiran%20m-cycle%20dalam%20pengajaran%20bahasa%20melayu%20bagi%20murid%20pekak.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27488/2/Penggunaan%20peta%20pemikiran%20m-cycle%20dalam%20pengajaran%20bahasa%20melayu%20bagi%20murid%20pekak1.pdf |
Internet
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27488/1/Penggunaan%20peta%20pemikiran%20m-cycle%20dalam%20pengajaran%20bahasa%20melayu%20bagi%20murid%20pekak.pdfhttps://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27488/2/Penggunaan%20peta%20pemikiran%20m-cycle%20dalam%20pengajaran%20bahasa%20melayu%20bagi%20murid%20pekak1.pdf