Keberkesanan Model Responseto-Intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
Kajian ini bertujuan mengenal pasti sama ada pengajaran menyelesaikan masalah matematik berayat menggunakan model Response-to-Intervention (RTI) dapat meningkatkan pencapaian murid berpencapaian rendah. Kajian kes ini dijalankan dengan melibatkan sembilan orang murid di sebuah sekolah rendah luar ba...
Main Authors: | Mohd. Zaki Ishak, Narawi Abu Bakar |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
Penerbit UMS
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27897/1/Keberkesanan%20Model%20Responseto-Intervention%20%28RTI%29%20dalam%20menyelesaikan%20masalah%20matematik%20berayat%20murid%20sekolah%20rendah.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27897/2/Keberkesanan%20Model%20Responseto-Intervention%20%28RTI%29%20dalam%20menyelesaikan%20masalah%20matematik%20berayat%20murid%20sekolah%20rendah1.pdf |
Similar Items
-
Keberkesanan model Response-to-Intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
by: Mohd. Zaki Ishak, et al.
Published: (2019) -
Keberkesanan model response-to-intervention (RTI) dalam menyelesaikan masalah matematik berayat murid sekolah rendah
by: Mohd. Zaki Ishak, et al.
Published: (2019) -
Penggunaan Response to Intervention (RTI) dalam penyelesaian masalah matematik berayat bagi murid berpencapaian rendah di sekolah rendah
by: Narawi Abu Bakar
Published: (2017) -
Impak modul pembelajaran berasaskan masalah-sains, teknologi, kejuruteraan dan matematik kepada pelajar sekolah menengah di luar bandar: Kajian perbandingan
by: Mohd Azrul Abdul Rajak, et al.
Published: (2022) -
Keberkesanan penggunaan modul pengajaran kooperatif terhadap penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran ekonomi
by: Azieyana Aziz
Published: (2019)