Hubungan faktor guru dan persekitaran dengan pembelajaran pendidikan jasmani: satu tinjauan di Sekolah Menengah pendalaman Sabah
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti hubungan faktor guru dan persekitaran dengan pembelajaran Pendidikan Jasmani di Sekolah Menengah. Kajian ini berbentuk kuantitatif bukan eksperimen dengan menggunakan kaedah tinjauan untuk menjawab objektif kajian. Seramai 101 orang muridtelah dipilih secara...
Main Authors: | , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Malay Malay |
Published: |
Secholian Publication
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/31194/1/Hubungan%20faktor%20guru%20dan%20persekitaran%20dengan%20pembelajaran%20pendidikan%20jasmani_satu%20tinjauan%20di%20sekolah%20menengah%20pendalaman%20Sabah.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/31194/3/Hubungan%20faktor%20guru%20dan%20persekitaran%20dengan%20pembelajaran%20pendidikan%20jasmani_%20satu%20tinjauan%20di%20sekolah%20menengah%20pendalaman%20Sabah_ABSTRACT.pdf |
Internet
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/31194/1/Hubungan%20faktor%20guru%20dan%20persekitaran%20dengan%20pembelajaran%20pendidikan%20jasmani_satu%20tinjauan%20di%20sekolah%20menengah%20pendalaman%20Sabah.pdfhttps://eprints.ums.edu.my/id/eprint/31194/3/Hubungan%20faktor%20guru%20dan%20persekitaran%20dengan%20pembelajaran%20pendidikan%20jasmani_%20satu%20tinjauan%20di%20sekolah%20menengah%20pendalaman%20Sabah_ABSTRACT.pdf