Kaedah pengajaran sejarah yang diminati pelajar dan justifikasinya

Kaedah pengajaran merupakan elemen penting dalam merangsang minat seterusnya pencapaian pelajar dalam sesuatu mata pelajaran, lebih-lebih lagi bagi mata pelajaran Sejarah yang dianggap sebagai mata pelajaran yang membosankan sejak dahulu lagi. Jesturu itu, objektif kajian ini ialah mengenalpasti kae...

Celý popis

Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Lezah @ Lejah Kiamsin, Rosy Talin
Médium: Článek
Jazyk:Malay
Malay
Vydáno: Secholian Publication 2018
Témata:
On-line přístup:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32119/2/Kaedah%20pengajaran%20sejarah%20yang%20diminati%20pelajar%20dan%20justifikasinya_ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32119/1/Kaedah%20pengajaran%20sejarah%20yang%20diminati%20pelajar%20dan%20justifikasinya.pdf