Status sosioekonomi: Satu cabaran penglibatan pelajar dalam aktiviti kokurikulum sekolah menengah
Kajian ini membincangkan konsep cabaran status sosioekonomi dengan penglibatan pelajar dalam aktiviti kokurikulum sekolah menengah. Sosioekonomi ini merujuk kepada profil ibu bapa yang merangkumi tahap pendidikan, pekerjaan dan pendapatan. Sehubungan itu, kedudukan sosioekonomi merupakan salah satu...
Главные авторы: | , , , |
---|---|
Формат: | Статья |
Язык: | Malay Malay |
Опубликовано: |
Secholian Publication
2021
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/1/Status%20sosioekonomi_%20Satu%20cabaran%20penglibatan%20pelajar%20dalam%20aktiviti%20kokurikulum%20sekolah%20menengah.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/2/Status%20sosioekonomi_%20Satu%20cabaran%20penglibatan%20pelajar%20dalam%20aktiviti%20kokurikulum%20sekolah%20menengah.pdf |
Internet
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/1/Status%20sosioekonomi_%20Satu%20cabaran%20penglibatan%20pelajar%20dalam%20aktiviti%20kokurikulum%20sekolah%20menengah.pdfhttps://eprints.ums.edu.my/id/eprint/33007/2/Status%20sosioekonomi_%20Satu%20cabaran%20penglibatan%20pelajar%20dalam%20aktiviti%20kokurikulum%20sekolah%20menengah.pdf