Kualiti perkhidmatan antara pengurusan kontemporari dan perspektif Islam: kajian perbandingan
Kertas kerja ini bertujuan untuk mencadangkan satu rangka kerja teori untuk kualiti perkhidmatan menurut perspektif Islam.Bagi membincangkan tentang konsep ini, maka akan dibincangkan beberapa perkara yang berkaitan dengan tema utama. Pertama, konsep kualiti perkhidmatan menurut perspektif Barat.Ked...
Main Authors: | Firdaus, Firman Shakti, Yusoff, Rushami Zien, Md Hussain, Muhammad Nasri, Mohd Asaad, Mohd Norhasni |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Malaysian Academy of SME & Entrepreneurship Development (MASMED), Universiti Teknologi MARA
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/21280/1/AEJ%202%201%202016%2078%2088.pdf |
Similar Items
-
Quality management concept based on Islamic worldview
by: Firdaus, Firman Shakti, et al.
Published: (2015) -
Aplikasi sistem pengurusan kualiti dari perspektif Islam
by: Mohd Mokhtar, Sany Sanuri, et al.
Published: (2011) -
Model pengurusan kualiti bagi perkhidmatan teknologi maklumat: Fokus kepada bahagian perkhidmatan pengguna sektor awam
by: Othman, Mohd Khalit
Published: (2006) -
Pengaruh budaya organisasi terhadap penyelenggaraan produktif keseluruhan (TPM) dan prestasi operasi menggunakan penganalisaan model Rasch
by: Mohd Asaad, Mohd Norhasni, et al.
Published: (2014) -
5S, Kaizen and organization performance: Examining the relationship and level of implementation using Rasch model in Malaysian automotive company
by: Mohd Asaad, Mohd Norhasni, et al.
Published: (2015)